Tiden går så fort när man har roligt!

pust. förlåt för helgens frånvaro men det har verkligen vart smockat med saker hela tiden.

Fredag. Var jag och fira stora tjejen, vi åt pizza,tårta och allt annat dom kunde trycka i oss. Elwira öppnade paket efter paket. och fick allt från överkast till en hamsterbil ( tydligen väldigt väldigt inne med ZhuZhu pets, som är en sorts elhamster, va hände med the real deal? ) hemma slockna jag efter fem röda och några greys avsnitt. Håller på att plöja igenom den serien nu.

Lördag. Åkte jag till stockholm med Mamma, Pappa och Daniel. Jätte skönt att vara bara vi. Vi gick på teracotta museet och östasiatiska museet (bilder kommer) Älskar museer ! Så mysiga och roliga, min favorit är naturhistoriska och det är väl dags att ta sig en tripp dit igen, hörde att dom hade en ny avdelning. vi åt lunch och sen åkte. Jag sov som ett barn hela vägen hem. Hemma så drog jag på mig några gammla paltor ( jag måste verkligen köpa nya festkläder !), tog en en cola flaska i verkstaden och kila iväg på förkrök hos Molle och sen vidare på Statt. Vilken galen kväll, hamna på efterfest och var hemma halv fem !

Söndag. Andra familjen rönnelin kom för att fira pappa födelsedag, tror han fick en blomma och helt gäng trisslottor, ingen vinst förstås ! attans. det hade vart fint med tiotusen varje månad i tio år ! menmen. Snart vankas Wallander tradition med en del galningar men innan det ska jag bränna en skiva och se lite greys !

Ha de bäst ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0