tjatigt

Ibland blir man så trööttt på att tjata på barn som inte lyssnar och har öronen någon helt annastans. javet man ska inte tjata mer ibland behövs det att man står på sig. Förutom snorsnytning och tjatet var dagen som vanligt. jag ritade lite poträtt av barnen och hade jag väl rita en så ville ju alla bli avritade, pust. Vi var ute i det kalla vädret nån timme och vidare på mellis där jag åt en macka eller två. Barnen är väldigt inne på det här med hur gammal man är i glaset och vad man får köra då, så för kostant titta i allas glas. Hade nästan glömt bort sånt därnt tokigt man gjorde när man va mindre som typ alla dessa ramsor " titta upp du är en tupp " , åldern i glaset och annat tok.

ska duscha bort lite lort och sen ge mig av och träffa Millan

Ha det bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0