torr som snus

jag smörjer och smörjer, men känner mig fortfarande som ett russin. Handkrämen vilar på nattduksbordet just nu men känner redan hur dte kliar i fingrarna efter lite sval, kall, svalkande salva! Händelserik dag mån ni veta...i sin korthet var den bra. Lite coching med fina Anders på Eductus, snorsnytande och rumptorkande på Tindran i Forssjö. Sökt lite jobb i norge med min nya uppfräschade cv. Harrypotter tittande med sandra och några sesamkex.

Känner mig lite som en påse potatis, orörlig och mosig, med ögonlock tunga som bly.  Se lite law and order in ja coolar vippen för idag. Upp tidigt imorgon bitti och till Tindran igen för heldag, tur att jag har min nya superdupermegamysigavarma skor, behövdes verkligen med mina istår, Inte är dom så vackra, illröda...så det syns verkligen när jag kommer gående men ååååååå så underbara ♥

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Jonah

Give bilder på skorna då! <3

2011-01-12 @ 10:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0