2011-01-18

ursäkta frånvaron. ska väl fylla i er vad jag har sysslat med dom senaste dagarna. Efter en rejäl fylle kväll i lördags kom jag hem med taxi och somna med kläderna på. Söndag aka slapparsöndag. Det blev lite mat hemma hos j mormor, följt av världens dyraste hyrfilm, nachochips och tidig utgång. Ni som redan vet så ska jag ju jobba hela veckan, vilket jag har gjort med råge. Det är verkligen inte mänsligt att gå upp så tidigt.

Igår snöt jag näsor, försökte säga till barn som gjort alltför att inte lyssna, käka mellis, byggde med lego och pärlade pärlplattor.  Hem och riva på vinden och ut med skidorna för en tur till Yxbacken med andra familjen Rönnelin. Och till slut landa jag i sängen hemma efter en rejäl dusch som jag nästan somnade stående i.


Tärnan idag igen, samma visa, pärlor, lego, ute, galningar. Utmattande, trött som få nu, väntar in Sandra och då blir andra bullar. Vem vet kanske en snövall idag med !

Ha de bäst ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0