Cyprus

hej, gissa var jag är?

CYPERN !

ja har relocatat hit, värme,sol,bad och rövareliv. Precis som det ska va. Vart så trött på samma gamla skit, samma gråa stad, samma folk dag ut och dag in. Ville ut i världen, träffa folk, se nya saker, uppleva nytt! Och här trivs jag som fisken i vattnet. Alltid på nytt på gång. Hemmlängtan finns men djupt begraven i mina vänner och underbar familj men dom finns kvar och har man tur bara ett flyg bort. Och snart kommer ni alla på besök i mitt eget lilla paradis.

Idag har vart en underbar dag, upp tidigt och tog bussen. Ja, jag har blivit en bussmänniska. Ganska trevligt vill ja säga. Till frisören klockan tio för slingor och ögonbrynsfix. Hann ju inte med så kortvarsel jag var tvungen att åka, men riktigt nöjd blev ja, bort medden gråa utväxten och i med fräscha ljusa slingor, sommarfin!

Sen träffa jag Anna för lite solning vid poolbaren och sen lite shopping :) Införskaffa nya gladiatorsandaler, ett par högklackade eftersom mina flydde med Isabelle till Sverige.

Nu sitter jag på Kenndys en Engelsk pub bara några meter från China house och kollar internet, uppdaterar mig på vad som händer i världen. Idag har det vart rysligt varmt och lökat sönder, love it. Hörde att det snöa i kholm, haha suckers ! träligt ni


SOLIGA KRAMAR FRÅN CYPERN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0