Friday night

Hi !

Igår gick jag och Sandra all in! Is there any other way. Efter jobbet hemma och duscha, på med smink, kläder,hårfix och drinkar på det. För ovanlighetsenskull för att spara pengar tänkte vi ta bussen in till Napa. Jag på cykel med högklackat och Sandra powerwalkande brevid. Bussen in, tog lite vackra fyllekort, drack lite ur min lilla petflask blandning och festen var i full gång.

Vi begav oss till Kahlua för drinkar, shotar för min del, känns som man får mer för pengarna. Prata med trevligt folk innan vi rulla vidare till Bedrock sen Starskys där vi mötte upp Anna och Emelie. Dancedancedance shotshotshot boysboysboys. haha innan jag rulla in hemma gud vet vad var klockan var.


Soliga kramar från Cyprus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0