Monday

Hey !

Jag hoppas ni mår lika bra som jag! Idag tog jag och Sandra bussen in till Protaras för lite ärenden. Hon beställde klipptid, jag införskaffade mig ett par fräsiga jeansshorts, en ny navelpicering, ett par nya örhängen efter som jag lämna ett på vid en solstol i söndagsmorse. ops! Även en ring där någonstans också. Som om när på Nissie beach och finner ett örhänge och en ring slå en pling eller skicka det med posten. Gick till poolbaren för att pressa några timmar, Anna kom dit för lite sol och skitsnack. Tog bussen hem och kom hem för att inse att vi har INTERNET ! äntligen inge mer Kenndys här inte ! Fy fan va skönt !


Helgen i korthet, FEST !

Fredag till Napa med buss, Mötte upp Emelie och Anna på Starskys, dansdansdans. Träffa en het brittisk armekille som det blev lite trevligt med innan jag och Sandra tog taxi med Stavros hem.

Lördag sov hela dagen sen jobb. Efter jobbet styla jag och Sandra upp oss med partyhumöret på topp. Begav oss till bussen. Drack, spela musik på mobilen, tog härliga fyllekort. Tog en shot på bedrock, sen till Castle, Starskys. Träffa en snygg ryss som var på semester. Vi gick till Aqua tillsammans och efter det klockan typ sex på morgonen bestämde vi oss för att gå ner till stranden, vilket vi gjorde. Xxx

Söndag aka BAKIS, mat, jobb, sleeep


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0