Thuseday

Hello my lovely friends ! ♥

längesen sist men dagarna fyllls upp av så mycket mer än datatid, finner mig iegn ro att sitta ner och skriva men ska berätta lite lite kort om vad jag sysselsätter mig om dagarna med

Tacokväll med alla tjejorna från china house i torsdag, mat, skratt och prat hela natten, dagen efter åkte vi till Paralimni och shoppa! det var fööör längesen kände ja. Införskaffa snygga sommarklänningar, linnen, en byxdress, mysiga shorts och annat smått o gott.

Vart i Napa några svängar på dagen och kvällen, Igår var vi där på Nissi beach och sola och bada hela dagen! arbetade på mina bränna som börja gå från blekfis sverige till härligt sommarbrun.

Igår var det utekväll i Napa för hela slanten, Sandra drog på förstöt efter jobbet och sedan bussen in till partystaden. Shotar på Kahlua. Rnb på Castle, Galenskap på Starkys och after party på Aqua.

Skypea massa med nära och kära hemma, Det ger mig en så endorfin kick och blir alltid så glad efteråt. Svävar på moln säger Sandra :p

Var ute med jobbet i Tisdag till om med Nicos va med . han är typ vår sextioåriga manager. Han bjöd på drinkar. Träffa nya tjejen, Veronica. Kvällen blev lång och efter drinkar på Love boat blev det zodiac och senare boggies.

Pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0