Thuseday

Heeeeeeeej !

Idag är en glad dag, precis som alla andra. Legat och stekt vid poolbaren ett par timmar nu hemma, duschat och nu sitter jag och smäller i mig lite svalkande vattenmelon på balkongen. Livet är bara för härligt ibland. Bästa bestlutet jag gjort på länge att åka hit. Var så eländig i katrineholm, men här känner jag mig som en helt ny männsika.

Tappat mobilen i lördags i fyllevarvet. Det var ändå dags att köpa en ny, men träligt med nummer men sånt löser sig alltid. Sa senaste till Sandra idag att jag bara saknar den när jag behöver veta vad klockan är och lyssna på musik. Jag sms inte så mycket här nere det blir mer skype, som jag älskar! Prata senaste med kära mamma igår. Känns nästan som man är hemma o sitter vid kökbordet och pratar med varandra. haha.

Nissi igår med Anna, sol bad steeeek !

Vattenpipa och drinkar i fredags i Protaras med china house best.


hmm, vad mer har hänt i paradiset?...

Förutom fest bad sol skratt galenskaper med tjejorna. Jag har blivit en jävle på scooter berättar sandra för mig och lite av en fardåre med där är ju samma som hemma. Och lung mamma jag tar det försiktigt.

Allt för mig, hörs snart igen, ta hand om er tills dess <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0